Elektronikus ügyintézés |
|
Az Ügyfélkapu olyan azonosítási szolgáltatás, amely lehetővé teszi, hogy a felhasználó biztonságosan léphessen kapcsolatba az elektronikus közigazgatási ügyintézést, illetve elektronikus közigazgatási szolgáltatásokat nyújtó szervezetekkel. |
|
Ez a szolgáltatás tárhelyet biztosít az állampolgárok, a Hivatali kapuval, Cégkapuval és Perkapuval rendelkezők számára. Ezen a tárhelyen tárolódnak a közigazgatási szolgáltatást nyújtó szervezetektől kapott levelek, dokumentumok. |
|
Rendelkezési nyilvántartás A Rendelkezési Nyilvántartás a természetes személyek és szervezetek elektronikus ügyintézésre vonatkozó rendelkezéseit tartja nyilván és azt az arra jogosult szervek felé megismerhetővé teszi. Az RNY ügyfelei azonosítási és kapcsolattartási módokkal, illetve egyéb elektronikus szolgáltatások igénybevételével kapcsolatos nyilatkozatokat tehetnek meg, mely rendelkezések teljes bizonyítóerővel bírnak. |
|
Kormányablak ügyek (Webes Ügysegéd) |
|
Személyi igazolvány, lakcímkártya, útlevél-el kapcsolatos ügyek Lakcímmel kapcsolatos ügyek Gépjármű ügyek Egyéni vállalkozás ügyek |
|
Földhivatali ügyek (Takarnet) |
|
Tulajdoni lap első részének lekérdezése Nem hitelesítet tulajdoni lap másolat lekérése E-hiteles tulajdoni lap másolat Térképmásolat lekérése |
|
Önkormányzati Hivatali Portál |
|
ASP – Önkormányzati hivatali portál Helyi adóügyek Általános, egyéb igazgatási ügyek Anyakönyvi ügyek Hagyatéki ügyek Ipar-kereskedelmi ügyek Pénzügyi, gazdálkodási ügyek Szociális ügyek Település üzemeltetési, vagyonkezelési ügyek |
|
Elektronikus egészségügyi szolgáltatási tér |
|
Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) Beutalók lekérdezése Vizsgálati dokumentumok lekérdezése (ügyfélkapu mellett a bejelentkezéshez szükség van a TAJ számra is) |
|
E-papír | |
Azon közigazgatási ügyeknek hozták létre, amelyeket egyik rendszeren sem lehet elindítani. |